Planer är till för att gå åt skogen

"Failvågen har dragit över lilla landet lagom - eller i detta fall Vingåker" - Johanna R Karlsson

Ja mina planer blir aldrig riktigt som jag tänkt mig. Nu senast planerade jag och Emma för en fotografering med ett visst tema och igår när vi skulle genomföra den falierade det p.g.a. att hela Vingåker var utan vatten. Fail-vågen har ännu en gång slagit till och jag blev nästan dränkt på kuppen. Vilken tur att det fanns livbåtar, i form av buss 730 att tillgå. Så gårdagen spenderades istället i Katrineholm där jag, Emma och Marcus gjorde stan och fikade på Coffeehouse-lounge. Jag för min del valde After Eight-latte med cheesecake. Mumsigt men för mastigt för att jag skulle orka äta upp. Synd på så fin cake. Inte gråta över spilld latte. Ber om ursäkt för de lama skämten!

Nu har jag INTE gjort planer från måndag och framåt. Jag ska INTE till Sundsvall med mina gudföräldrar och INTE träffa mormor, mina kusiner eller moster och morbror. Jag kommer alltså INTE att vara hemma nästa vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0