2010's första inlägg

Nytt år
Ny start
Nya löften (..att bryta. Vem håller egentligen de klyschiga nyårs-löftena?)
Nya kontakter
Nya känslor
Nya resor
Nya mål

Nej, nu får jag ge mig innan jag börjar låta som någon skvallerblaskas (skenheliga och lama) krönikör.

Mitt nyår kunde ha varit väldigt mycket bättre än vad det verkligen var. Jag önskar att jag kunde säga att mitt nyår innehöll allt möjligt underbart men tyvärr skulle det bara vara en lögn. En STOR FET LÖGN. Att berätta om mina bravader gynnar varken mig eller någon av de som läser detta så jag tänker inte ens lägga ner tid på att förklara vad som hände. Eller förresten så kan jag berätta en detalj.. Jag lade mig 22.45. Inget mer med det.
Sen dess har jag i stort sett bara sovit. Pluggat och sovit, ältat gammal skit som flytit upp till ytan och druckit kallt kaffe.

Men nu ska det bli ändring på det!
Här ska det inte slösas bort någon tid för gammal skit som ändå inte spelar någon roll. Nu ska jag ta tag i allt det jag inte vågat, klarat av eller inte haft tid med. Så därför ska jag bränna gamla foton och börja på en ny målning, berätta vad jag verkligen tycker och ge järnet! Detta ska bli ett dunder-bra år och jag menar't och där med basta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0